index // older // notes // tag // sign



16.09.2001 @ 1:50 a.m.
*All's well that ends well...NOT!*

Okay well...I haven't been a very good gerl lately...Mary Chua would say I'm a naughty gerl, haha! Been out for 3 consecutive nights...previous 2 nights being school nights. I cancelled tuition for this week, the whole 3 sessions. Gawd...feeling guilty sia, sebab macam abandoned my tuition kids+auntie gitu. But then yg on Friday (semlm nye semlm cos now kira dah Sunday) tu sebenarnye aku tengah selack sebab Friday is my most relaxed day of the week. But such an irony ah cos like 1st 3 days being my busiest, I went home early. And the other 2 days me being the slack punye slack...balik peh lambat. Ape sak? Eh but then I was doing work in school mah...plus Friday aku ade CCA had to supervise the gerls...so ok wart. Nasib aku call makcik aku to ask whether can have tuition earlier cos I left school around 4.30++ gitu. Kalau rush from Tampines to Bedok lepas Maghrib let's say, sempat pe sampai Bedok. Agaknye ade time lagik balik rumah tukar baju mandi blah blah blah...then outs lagik jumpe biggie-man...yeay!~ Aku jumpe biggie-man aku jumpe bigge-man...yeay!~ Eh dah 3 bulan tau tak aku dah lama tak nampak dier. Rambut dier pon dah panjang...abeh 1st time in 3 mths jugak aku nampak si katak...woah...hehehe...hebat hebat. Hahaha...project aku berjaya!~ *evil grin* Eh but then kan kite 4 ekor amik neoprint tau...neoprint yg macam kecik2 macam sticker tu cos the machines kat Bedok Mac @ Intercen tu tak best ah. But then like who cares...aku malam tu dah kepenatan...mata dah nak dekat K.O...mane tak selack. Hahaha...actually aku try to like jadi tak betul lah tapi memang dah macam gitu ah...everytime kalau ngantok jadi gitu macam. Selack rabak. Mata aku in real life memanglah droopy, jadi shleepy tambah droopy. Betul pe. Hahaha...kesian biggie...aku ngan katak macam tak bermaya. Aku on Prozac, yeay!~ Muahahahahha...gile sak. Sheesh! Dressing aku pon selack...nasib aku tak grab jubah ngan track pants biru tu...kalau tak...mampos. Eh but then Suhainis looked good in the green baju kurung.

Tadi lak (or yesterday if ye please) after school I realised that I was damn early to go to Huda's house. It was 11.35!! Tsk...janji gi rumah dier time Zuhur...itu dah sebelum Zuhur! Haiyoh...nasib aku call dier dulu, kalau tak bak melepas ler dier kat mane2 aku kat mane2. Cuma aku macam ter-waste duit bas 1.20 cos like aku naik 33 then 15 then jumpe Huda jap ngan her sis then balik rumah dier. �!"�$%^&*()_+~{}:@!!! Nasib balik rumah dier naik cab although I was more or less prepared to take bus. Anyhow, had lunch @ her house cos her sis dah belikan nasi ayam. Dah makan gedebak gedebuk then Zuhur then jumpe Hairul @ Eunos MRT. Terus gi Somerset beli tiket then beli Limahnye pressie then gi tengok wayang. Rushing ah but then kinda made it in time. Movie tu touching siak...Hairul+Huda nangis! Wahahahahah...okay so aku pon guilty...tsk. Eh but then it really is sad sia...hail Haley! Hur hur hur...habis jugak popcorn tu kite kerjakan. Hmmm..maybe laparnye pasal sebab movie started around 4.10 and last Huda and me had lunch was around 12.10 gitu. Hairul pon kesian, kelaparan dier...satu morning tak makan. Last HE ate was at 10 pm the night before. Itu yg time aku tepon dier lar tu...aku 'kacau' dier tgh makan. Eh sorry ar...aku tak sengaja. Neway kan, lepas movie tu kite jumpe Azila jap cos like si pakcik tu nak passing barang kat her. Then gi solat @ Al-Falah then lepas Maghrib Huda+me ciao naik bus cos nak meet Suhainis+Limah. Originally there were @ Airport but then we found out they were going off already. So met them @ Bedok then got Limah a cake and celebrated it over a late dinner @ BK. Somehow I was craving for a Mushroom Swiss...mmm...

So far actually my day's been pretty alright...kinda cool weekend things we've been doing. But now got some dunno-who on my MSN...STILL insisting on wanting to know my last name when I've said I don't have one. STILL insists that my hotmail account was her fren Laci's...like whatever? I've been using this account for like the past 3 years and she STILL insists that I'm somehow deliberately pretending to be someone else. She was subtle but oh yeah, I got the hint. STILL being so irritating...and like so goddamn friggingly annoying with her stoopid questions. Some 16-yr-old brat...no wonder lar. I just told her to go and die...in Malay...hahaha. Macam s*al. Hahaha. Aku tengah bingit lar, ade paham??!!

F*ck.

. . .

back // forth
Diaryland // Email?