index // older // notes // tag // sign



18.12.2001 @ 5:07 a.m.
*Negarakuuu...!*

Hari nie aku nak jadi orang Malaysia plak. Entah camne, aku baca journal-journal orang-orang Malaysia nie...adelah dalam sikit-sikit gitu...aku sungguh kagum. Dorang tu bagus, terpelajar, dan klakor lak tu. Ish...den raso cam nak jadi warganegara sana lak...ish...nie garo-garo nengok Misteri Gerak Khas ler nie...bueh pon cam Lan gitu...ehrkehrkhekre. Dah, dah, dah...aku dah start merepek nie...ape kena lak...dah nak dekat kul 5 pon aku masih lom tido-tido lagi. Mane taknye...nocturnal lah katekan...bukan kau tak tau kan...semenjak dua menjak aku dah hols nie, baliklah aku kepada asalku...iaitu menjadi burung hantu...yeay. Okay best, tapi aku cuma nak bobal pasal webbie-webbie yang aku nampak nie ler...di antaranye seperti syafizan yang juga dikenali sebagai Mat Jan di kalangan rakan-rakannye. Ah...dekni kan, cara dier bual, nulis nie sume...tul-tul ingatkan aku kat si katak tu. Eh...muka pon nak dekat sama tau! Ade janggut jugak...cuma si syafizan nie muka dier lagik macam square gitu. Abeh rambut dier panjang ler sikit dari Tok Janggut sebab si katak tu kan tengah NS sekarang nie. Mane tak...tu hari masa iftar aku tengok rambut dier, mak ai...macam tak berambut langsung. Tsk. Itu nasib si semah "cabutkan" topi dier...ahaks. Cian katak. =p

Ah, okay...itu si syafizan. Nie kawan dier si Rudy lak. Yang nie anak Rudy nie...diernye site ade lagu midi gitu...a bit the irritating lar hor tapi kalau dah gelungsur webbie dier, lama-lama dah lali. Macam immune to the lagu gitulah. Nak bandingkan dekni ngan syafizan, diernye site lagik power sebab dah de terima banyak award. Terrer eh...aku pon jeles. Khekrhekhrker...tapi jangan in awe sangat sebab lepas diernye jek, aku gi si saharilnye...abeh tu kan, mak ai! It's like I'm progressing to a better and better site. In terms of layout, he's damn good sia. Si biggie pon kalau tgk dekninye site...fuiyooo...gerenti dier jeles cam aku gak. Khrekhrkehkre...design dier mebbe boring ah in terms of kalers but then in terms of content and layout bla bla bla...he's like a real G sia. Serious, aku tak bohong. Dier nie paling klakor di antara dorang 3 sekawan...almaklum...budak-budak uni ler katekan...dah ler terrer blajor, personality online pon terserlah. Nampak tul dorangnye personality tu shine through. Ah, kalau kau tak percaya, kau gi sendiri baru kau tau. Biar padan muka hang. Khrkehrkehkrere...sot tul aku nie.

Ah okaylah, sekian saja untuk sekarang. Aku rasa aku nak tengok The Addams Family lah sebab bapak aku baru pinjam DVD dier. The Little Rascals pon ade tau...nabueheheheh...kau jeles tak?? =p~~~ Biar padan muka hang! Pastu, aku ingat, aku nak tengok lak Lagi-lagi Senario sebab sekali lagi bapak aku dah ade VCD dier as always. Wahahahaha...! Lepak aku kat rumah! Ah okay ler beb...dah ngiao-ngiao lak aku nie...adios amigos, aku berambos...!~

. . .

back // forth
Diaryland // Email?