index // older // notes // tag // sign



22.12.2004 Wednesday morning @ 11:34 a.m.
*Berkenaan emo*

Aku tau kadang-kadang aku memang emo. Tapi se-emo-emo aku pun, aku cuma emo kat diri sendiri ataupun kat satu orang tu. Jarang benar aku emo bermacam-macam emo dalam tempat nie. Emo aku kejap je, tak lama. Paling lama satu minggu. (Tu kes emo bab PMS teruk beb, heheh.)

Aku cuma tak suka emo dengan bermacam-macam drama. Blergh. Kalau satu dua hari takpe ah, tapi jangan plak sampai lama-lama kan? Tak larat seh nak angkat. Naik meremang bulu roma dan bermacam-macam lagi bulu aku.

Neway, hari nie aku dapat lari pergi dan balik! Alhamdulillah, berkat dikejutkan satu orang tu dan berkat teringat kata-kata sakti cikgu PE masa kat JC: "Run Suhaila! Run! Don't stop you hear me, don't stoppp!"

. . .

back // forth
Diaryland // Email?