index // older // notes // tag // sign



27.11.2001 Monday night @ 12:26 a.m.
*Dazed and confused*

YES! Aku dah belikan mak aku baju! Aku dah belikan mak aku baju! Aku dah belikan mak aku baju!

Okay I know I know...melampau lar...but THEN I also talked to Rufie...yeay!~ Wahahaahahahha...purposely went to his stall and looked at the goodies there...I ended up buying a packet of sweetcorn chips cos they're really yummy. And yes, he recognised me...wahahahahha...can't believe it sey...cos as I was about to pay, I just popped the question, "Do you happen to be Rudie or Rufie?" And he was like, "Ah itu ah...tengok muka macam kenal tapi macam muda sikit." Aik...I'm youngish ah? Wahahahhaa...tak sangka sey masih kenal. Ah...aku tau larr aku muka macam budak2...sampai dalam gambar ader orang tu ingat aku nie 14 tahun...mak ai...rabak. Kalau face-to-face lak orang ingat aku budak secondary school...mebbe dalam lingkungan 16-17 tahun gitu...makdatok...LAGI rabak! Macam mane nak ajar budak2 nie??

Bingung aku bingung...

. . .

back // forth
Diaryland // Email?